Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķiltere, Daina
dc.contributor.authorBoreiko, Dmitrijs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:09:12Z
dc.date.available2016-07-02T01:09:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54372
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32388
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Latvijas ārēja tirdzniecība kā mārketinga neatņemama sastāvdaļa”. Darba mērķis ir novērtēt un izpētīt Latvijas ārējās tirdzniecības tendences un mārketinga iespējas ārējos tirgos. Ārēja tirdzniecība visos laikos spēlēja vienu no galvenajam lomam starptautiskās attiecībās starp dažādām valstīm. Tā ir sadarbības rezultāts globālajā tirgū. Ietekmē tautsaimniecībās attīstībā un valsts tēla veidošanā padara eksporta un importa apjoma analīzi un prognozēšanu par būtiskāku procesu valsts ekonomikas attīstībā. Darbā apskatīti dažādi valsts instrumenti ārējās tirdzniecības īstenošanai, vēsturiskie aspekti, kuri ietekmēja un ietekmē uz valsts ekonomiku un tautsaimniecības attīstību. Darbā tika paradītas Latvijas eksporta apjoma prognozes un ilgstošās attīstības iespējas.
dc.description.abstractThe theme of this master’s thesis is “Latvian foreign trade as an integral part of the marketing”. The aim of the thesis is to assess and explore the Latvian foreign trade trends and marketing opportunities in foreign markets. Foreign trade at all times played a leading role in international relations between different countries. It is the result of cooperation in the global market. The development of the economy and the country's image makes the export and import volume analysis and forecasting one of the key processes in its economic development. In the work was looking at various national instruments for the implementation of foreign trade, historical aspects that are affected and the impact on the national economy and economic development. In the work was shown Latvian export volume forecasts and sustained development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectārēja tirdzniecība
dc.subjecteksports
dc.subjectimports
dc.subjectārējās tirdzniecības faktori
dc.titleLatvijas ārējā tirdzniecība kā mārketinga neatņemama sastāvdaļa
dc.title.alternativeLatvian Foreign Trade as an Integral Part of the Marketing
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record