Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorAfoņičeva, Oksana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:09:12Z
dc.date.available2016-07-02T01:09:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54471
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32389
dc.description.abstractMaģistra darba: “Pārdošanas veicināšana kā patērētāju uzvedības un lēmumu pieņemšanas ietekmētājs Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības nozarē” mērķis ir, izvērtējot pārdošanas veicināšanas ietekmi uz patērētāju uzvedību, lēmuma pieņemšanas procesu un uz patērētāju lojalitātes veidošanu, rast priekšlikumus pārdošanas veicināšanas iespējām pārtikas produktu zīmoliem. Darbs sastāv no četrām nodaļām- divām teorētiskajām, analītiskās un empīriskās. Pirmā izvirzītā hipotēze tiek apstiprināta, pamatojoties uz veiktā pētījuma rezultātiem, kas pierāda, ka pārdošanas veicināšanas pasākumi būtiski ietekmē patērētāju uzvedību un lēmumu pieņemšanas procesu. Otrā hipotēze tiek apstiprināta daļēji, pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, tā sekmē izmēģinājuma pirkumus, kas var būt par pamatu jaunas lojalitātes veidošanai. Darba apjoms ir 111 lapaspuses. Darbā iekļauti 45 attēli, 14 tabulas un viens pielikums. Izmantoto avotu skaits 45.
dc.description.abstractThe aim of master's thesis: "Sales promotion as consumer behaviour and influence of a decision making in food retail in Latvia" is to assess the impact of sales promotions on consumer behaviour, customer decision-making process and building of consumer loyalty, in order to create propositions for sales promotion possibilities of food brands. Master’s thesis consists of four parts - two theoretical parts, an analytical and an empirical part. The first hypothesis of thesis is confirmed on the basis of research conducted to prove that sales promotion activities affect consumer behaviour and decision-making process significantly. The second hypothesis is partly confirmed, based on the results of the study, sales promotions contribute to trial purchases, which can be the basis for building of new brand loyalty. The volume of work is 111 pages. Work includes 45 pictures, 14 tables and one appendix. The source number 45.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpārdošanas veicināšana
dc.subjectpārtikas produktu nozare
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectpircēju lojalitāte
dc.subjectpirkšanas lēmuma pieņemšanas process
dc.titlePārdošanas veicināšana kā patērētāju uzvedības un lēmumu pieņemšanas ietekmētājs Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības nozarē.
dc.title.alternativeSales promotion as consumer behavior and influence of a decision making in food retail in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record