• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz ģimenes ārstu lojalitāti

Thumbnail
Открыть
303-54564-Pukitis_Rudolfs_rp10032.pdf (1.575Mb)
Автор
Puķītis, Rūdolfs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma ir „Zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz ģimenes ārstu lojalitāti”. Darba mērķis ir izpētīt zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekmi uz ģimenes ārstu lojalitāti, un, pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, sniegt priekšlikumus, kā vairot ģimenes ārstu lojalitāti zāļu zīmoliem. Darbs sastāv no 4 nodaļām. 1. nodaļā raksturoti zīmola un lojalitātes teorētiskie aspekti. 2. nodaļa sastāv no farmaceitiskā tirgus raksturojuma. 3. nodaļā identificēti ārstu lojalitāti ietekmējošie faktori. 4. nodaļā analizēts pētījums par ģimenes ārstu lojalitāti ietekmējošiem faktoriem. Darba apjoms ir 93 lpp. Tajā iekļauts 31 attēls, 5 tabulas, 1 pielikums. Izmantotās literatūras saraksts satur 82 avotus. Atslēgvārdi: zīmols, patērētāju lojalitāte, zīmola lojalitāte, lojalitāti ietekmējošie faktori, farmaceitiskais tirgus.
 
The Master thesis’ title is “Influence of drug brand competitive advantages on general practitioner loyalty”. The aim of the paper is to research the influence of drug brand competitive advantages on general practitioner loyalty, and based on the research results, give suggestions, how to increase general practitioner loyalty to drug brands. The paper consists of 4 chapters. Chapter 1 describes the theoretical aspects of brands and loyalty. Chapter 2 contains the description of pharmaceutical market. Chapter 3 identifies factors which influence physician loyalty. Chapter 4 analyses the research about factors influencing general practitioner loyalty. The paper conists of 93 pages. It contains 31 pictures, 5 tables, 1 appendix. The list of references consists of 82 sources. Keywords: brand, consumer loyalty, brand loyalty, factors influencing loyalty, pharmaceutical market.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32392
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV