Merčendaizinga izmantošana zīmolu virzīšanā Latvijas apģērbu un aksesuāru tirgū
Author
Maklere, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba temats ir “Merčendaizinga izmantošana zīmolu virzīšanā Latvijas apģērbu un to aksesuāru tirgū”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojieties uz teorijā iegūto informāciju un tās atziņām, uz ekspertu aptaujas un klientu anketas rezultātiem izpētīt zīmola virzīšanas spēku, vai tas ir apslēpts merčendaizinga kontekstā apģērbu un to aksesuāru tirgū kā to pasniedz maģistra darbā, izpētītā merčendaizinga teoriju un beigās izstrādāt, un sniegt priekšlikumus merčendaizinga pilnveidošanā. Darbs sastāv no trim nodaļām, kurās tiek izskatīta merčendaizinga teorētiskā puse, praktiskais ieskats konkrētos zīmols, kā arī ekspertu un respondentu aptauja par merčendaizingu. Darba apjoms ir 86 lappuses. Darbs ir uzrakstīts latviešu valodā un tajā ir iekļauti 37 attēli un 2 tabulām. Atslēgvārdi: merčendaizings, vizuālais merčendaizings, plūsmas manipulācija, veicināt pārdošanu, vizuālais noformējums. The research topic of master thesis: “Brand promotion in Latvian clothing and accessories market by using merchandising”. The aim of thesis is based on theoretical information and insights, expert and client surveys result analysis, investigate brands driving force, is it hidden in clothing and it’s accessories shops, as merchandising context, research how it’s served in this masters work, investigate merchandising theory and in the ending develop and submit proposals for merchandising improvement. Thesis is written in three chapters, where we explore merchandising from theoretical side, practical side from one of the brands and two types of survey. Thesis contains 86 pages, is written in Latvian language and has 37 pictures and 2 tables. Keywords: merchandising, visual merchandising, flow manipulation, promote sales, visual display.