E-komercijas attīstība Eiropas Savienības digitālās ekonomikas ieviešanas stratēģijas kontekstā.
Author
Lapsiņa, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šteinbuka, Inna
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Digitālā ekonomika Eiropas Savienībā šobrīd ir viena no galvenajām prioritātēm, ko ir noteikusi Eiropas Komisija ar izstrādāto Digitālo vienoto tirgus stratēģiju Eiropai visām Eiropas Savienības dalībvalstīm. Digitālai ekonomikai ir būtiska loma uzņēmējdarbības veicināšanā, kas ietver e-komerciju, IKT, jaunākās tehnoloģijas un inovācijas. Būtiski ir identificēt e-komercijas izmantošanas tendences un šķēršļus, kas pastāv Eiropas Savienības dalībvalstīs Tāpēc ir apskatīta digitālā ekonomika, e-komercija, nacionālās digitālās stratēģijas, Eiropas Savienības digitālais vienotais tirgus un tā stratēģiju, e-komercijas veidi, aktuālā statistika par digitālās ekonomikas attīstību un e-komercijas izmantošanu un ir izstrādāti priekšlikumi e-komercijas jomā digitālā vienotā tirgus ietvaros pētniekiem, politikas ieviesējiem un uzņēmējiem. Digital economy in the European Union at the moment is one of the main priorities set by the European Commission with developed Digital Single Market strategy for all the European Union member states. The digital economy has an essential role in promoting entrepreneurship, which includes e-commerce, ICT, the latest technology and innovation. It is essential to identify tendencies of e-commerce usage and barriers existing the European Union member states. Therefore, the digital economy, e-commerce, national digital strategies, the European Union digital single market and its strategy, forms of e-commerce, the current statistics on the digital economy and e-commerce was viewed and proposals were developed for e-commerce field within digital single market for researchers, policy implementers and entrepreneurs.