Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠteinbuka, Inna
dc.contributor.authorLapsiņa, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:09:14Z
dc.date.available2016-07-02T01:09:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54925
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32398
dc.description.abstractDigitālā ekonomika Eiropas Savienībā šobrīd ir viena no galvenajām prioritātēm, ko ir noteikusi Eiropas Komisija ar izstrādāto Digitālo vienoto tirgus stratēģiju Eiropai visām Eiropas Savienības dalībvalstīm. Digitālai ekonomikai ir būtiska loma uzņēmējdarbības veicināšanā, kas ietver e-komerciju, IKT, jaunākās tehnoloģijas un inovācijas. Būtiski ir identificēt e-komercijas izmantošanas tendences un šķēršļus, kas pastāv Eiropas Savienības dalībvalstīs Tāpēc ir apskatīta digitālā ekonomika, e-komercija, nacionālās digitālās stratēģijas, Eiropas Savienības digitālais vienotais tirgus un tā stratēģiju, e-komercijas veidi, aktuālā statistika par digitālās ekonomikas attīstību un e-komercijas izmantošanu un ir izstrādāti priekšlikumi e-komercijas jomā digitālā vienotā tirgus ietvaros pētniekiem, politikas ieviesējiem un uzņēmējiem.
dc.description.abstractDigital economy in the European Union at the moment is one of the main priorities set by the European Commission with developed Digital Single Market strategy for all the European Union member states. The digital economy has an essential role in promoting entrepreneurship, which includes e-commerce, ICT, the latest technology and innovation. It is essential to identify tendencies of e-commerce usage and barriers existing the European Union member states. Therefore, the digital economy, e-commerce, national digital strategies, the European Union digital single market and its strategy, forms of e-commerce, the current statistics on the digital economy and e-commerce was viewed and proposals were developed for e-commerce field within digital single market for researchers, policy implementers and entrepreneurs.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectdigitālā ekonomika
dc.subjectEiropas Savienība
dc.subjectdigitālais vienotais tirgus
dc.subjectdigitālā stratēģija
dc.subjecte-komercija
dc.titleE-komercijas attīstība Eiropas Savienības digitālās ekonomikas ieviešanas stratēģijas kontekstā.
dc.title.alternativeE-commerce development in the context of the European Union strategy for the implementation of the digital economy.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige