Īpašo diētu svaigās pārtikas kategorijas atpazīstamība un attīstības iespējas SIA "RIMI Latvija"
Autor
Rūrāne, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbs “Īpašo diētu svaigās pārtikas kategorijas atpazīstamība un attīstības iespējas SIA “Rimi Latvia” mērķis ir izpētīt bezlaktozes piena produktu aktualitāti Latvijas tirgū, un pierādīt bezlaktozes preču kategorijas definēšanas, kā arī kategorijas plāna izstrādāšanas un virzīšanas nepieciešamību SIA "Rimi Latvia". Galvenie darba uzdevumi ir izpētīt kategoriju vadības procesu, veikt Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības tirgus analīzi un SIA “Rimi Latvia” darbības analīzi, definēt bezlaktozes produktu kategoriju, analizēt izvietojuma maiņas rezultātus un patērētāju aptauju, kā arī izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus. Darbs sastāv no 5 nodaļām- 2 teorētiskām, 2 analītiskām un empīriskās daļas. Darba apjoms: 109 lpp., iekļauti 25 attēli, 8 tabulas un 4 pielikumi. Darbā izmantoti 67 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: kategoriju vadība, mazumtirdzniecība, pārtikas nepanesamība, patērētāju izglītošana. Master's thesis "The identification and development opportunities for special diet fresh food category in SIA “Rimi Latvia" aims to explore the demand of lactose-free dairy products in the Latvian market, and and show the need for category definition lactose-free product category , as well as prove the necesity of category development and promotion plan in SIA "Rimi Latvia". The main tasks of the thesis were to explore the category management process, conduct the study of Latvian food retail market, create a definition of lactose-free product category, analyze placement exchange results and the results of consumer survey, to draw conclusions and make proposals. The work consists of 5 parts: 2 theoretical parts, 2 analytical and an empirical part. The volume of work is 109 pages, it contains 25 pictures, 8 tables and 4 appendices. Number of literature sources: 67. Keywords: category management, retail, food intolerance, consumer education, strategic business unit.