• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Modelēšanas kompetence matemātikā pamatskolā un tās vērtēšana

Thumbnail
Öffnen
304-55472-Logina_Marta_ml10088.pdf (2.830Mb)
Autor
Logina, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
France, Ilze
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Modelēšanas kompetence matemātikā un tās vērtēšana. Logina, M., zinātniskā vadītāja vad. pētniece, Dr. math. France, I. Maģistra darbs, 47 lappuses, 16 attēli, 8 tabulas, 17 literatūras avoti, 6 pielikumi. Latviešu valodā. Pētījuma mērķis ir izveidot mācību stundu piemērus modelēšanas kompetences apgūšanai pamatskolā un izpētīt to efektivitāti. Izstrādātie piemēri aprobēti Jūrmalas Alternatīvās skolas 6. klasē. Darbā iegūti secinājumi par to, kas ir būtiskākie priekšnoteikumi, lai skolēni sekmīgi apgūtu matemātiskās modelēšanas kompetenci, kā to iespējams mācību procesa laikā vērtēt, lai uzlabotu mācīšanos.
 
Modeling competence in mathematics and its evaluation. Logina, M., Head of Scientific Management, researcher Dr. Math. France, I. Master's thesis, 47 pages, 16 pictures, 8 tables, 17 bibliographical sources , annexes 6, in the Latvian language. The study aims to create lesson examples of modeling competence acquisition in primary school as well as to study their effectiveness in the class work. Developed examples have been piloted by Year 6 students at Jurmala Alternative School. As a result, there were obtained work-related conclusions about the most important prerequisites for successful acquisition of mathematical modeling competence, as well as its evaluation during the learning process to improve learning efficiency.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32433
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV