Show simple item record

dc.contributor.advisorFarneste, Monta
dc.contributor.authorViļuma, Jolanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:10:14Z
dc.date.available2016-07-02T01:10:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53752
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32546
dc.description.abstractGramatika ir nepieciešama, lai sazinoties ar citiem un galvenā doma būtu pareizi pateikta, tāpēc ir svarīgi palīdzēt skolēniem to apgūt teicamā līmenī. Mērķis bija izveidot papildus materiālus gramatikā, izmantojot uz uzdevumiem balstīto metodi. Lai izveidotu materiālus 10. klases skolēniem, tika veikta gadījuma analīze. Tā sevī ietvēra divu skolotāju un četrpadsmit 10.klases skolēnu aptaujas un skolēnu zināšanu testēšanu. Darba rezultātā tikai izveidoti papildus uzdevumi, kuri tika pilotēti divu mācību stundu laikā. Salīdzinot pārbaudījuma rezultātus, tika novērots, ka uzlabojās skolēnu zināšanas gramatikā. Papildus uzdevumi bija interesanti skolēniem un stundu plāni noderīgi skolotājai.
dc.description.abstractKnowledge of the grammar is necessary in communication with other people in order to, say the main idea correctly, so it is important to help students learn it to meet their needs. The goal was to design supplementary tasks for task-based grammar lesson at secondary school. A case study was chosen in order to design materials for form 10 students. A survey and testing were selected as data collection tools. All in all, fourteen 10th form students and two teachers participated in the research. The lesson plans with supplementary materials were piloted in two lessons. The results of the study demonstrate that students’ knowledge of the grammar in English improved; moreover, they considered the supplementary materials to be interesting, while the teacher considered them to be useful.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectgramatika
dc.subjectuz uzdevumiem balstīta metode
dc.subject10.klases skolēni
dc.subjectmateriālu izveidošana
dc.subjectpapildus uzdevumi
dc.titleUz uzdevumu balstītas metodes pielietojums gramatikas apguvei vidusskolā
dc.title.alternativeUse of the Task-Based Method in Learning Grammar at Secondary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record