• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Gramatiskas kompetences kļūdas 12. klases skolēnu rakstu darbos

Thumbnail
Öffnen
306-53784-Seikstule_Ruta_rs12039.pdf (1.315Mb)
Autor
Seikstule, Rūta
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Farneste, Monta
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Šis bakalaura darbs ir veltīts gramatisko kompetences kļūdu izpētei Latvijas 12. klašu skolēnu rakstu darbos angļu valodā kā svešvalodā. Šī darba mērķis ir noteikt visizplatītāko gramatiskās kompetences kļūdas veidu minētajos rakstu darbos. Pētījums tika veikts ar kļūdu analīzes metodi, kas tika izmantota 22 rakstu darbu analīzē, kā arī ar statistisko analīzi, kas tika izmantota iegūto datu tālākai apstrādei. Darba rezultāti liecina, ka visizplatītākais gramatiskās kompetences kļūdas veids Latvijas 12. klašu skolēnu rakstu darbos angļu valodā kā svešvalodā ir saistīts ar gramatiskās noteiktības kategoriju, kurā ietilpst nepareizs artikulu un piederības vietniekvārdu lietojums.
 
This bachelor thesis is devoted to an investigation of the grammatical errors present in written tasks performed by form 12 learners of English as a foreign language in Latvia. The goal of this paper is to identify the predominant type of grammatical error present in the written tasks. The research was carried out by means of Error Analysis, which was applied to the 22 written tasks, as well as statistical analysis, which was further applied to the gathered data. The obtained results indicate that the predominant type of grammatical error present in the written tasks performed by the learners concerns determiners, namely, the incorrect use of articles and possessive pronouns.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32548
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV