Show simple item record

dc.contributor.advisorBicjutko, Tatjana
dc.contributor.authorAnohina, Alina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:10:16Z
dc.date.available2016-07-02T01:10:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53905
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32560
dc.description.abstractŠī pētījuma mērķis ir reklāmas valoda. Šajā darbā viens no uzdevumiem ir izpētīt leksikas lietojumu dažādās skaistumkopšanas reklāmās. Lai sasniegtu mērķi tika veikta kvantitatīvā un kvalitatīvā analīze izvēlētajam reklāmas korpusam, kas tika sadalīts pa vairākām kategorijām, kā piemēram matu kopšana, dekoratīvās sejas kosmētika un smaržas. Rezultātā tika secināts, ka visbiežāk lietotais vārds visās trijās grupās bija "jauns".
dc.description.abstractThe object of the present research is the language of advertising. This study aims at researching the vocabulary used in the advertisements of different types of beauty product. To achieve the goal the qualitative and quantitative analysis of the corpus consisting of advertisements from such groups as: hair-care, make-up and perfume products have been conducted. As a result it was concluded that the most frequently used word in all three groups is – ‘new’.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectskaistumkopšanas produkti
dc.subjectkorpuss
dc.subjectreklāma
dc.subjectvārdu krājums
dc.titleSkaistumkopšanas produktu reklāmas leksika
dc.title.alternativeVocabulary of Beauty Product Advertisements
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record