• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vecāku priekšstatu veidošanās par bērna uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu

Thumbnail
Открыть
306-54972-Sakina_Amanda_as12259.pdf (346.4Kb)
Автор
Šakina, Amanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Raubiško, Ieva
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs „Vecāku priekšstatu veidošanās par bērna uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu” ir pētījums par to, kas veido vecāku, kuru bērnam diagnosticēts uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms, pieredzi un līdz ar to priekšstatus par šo diagnozi. Izmantojot diagnostiskas un stigmatizācijas konceptus, tiek skatīts vecāku pieredzes naratīvs. Pētījuma rezultāti norāda, ka vecākiem un bērniem nākas sastapties ar dažāda veida stigmatizāciju gan skolā, gan ārpus tās. Stigmatizējoša attieksme vērojama arī starp vecākiem, kas izvēlas nedot bērniem UDHS medicīnas līdzekļus, un tiem, kas tos izvēlas lietot. Stigmatizāciju lielā mērā veicina sabiedrības neinformētība, kā arī UDHS simptomu un etioloģijas nenoteiktība.
 
The bachelor thesis „Parental perceptions of attention deficit hyperactivity disorder” is a research of what makes the parents, whose children are diagnosed with attention deficit and hyperactivity syndrome, experience and thus their perceptions of this diagnose. The narrative of parents experience is being viewed by using concepts of diagnostics and stigmatization. The results of the research indicate that parents and children are forced to face different kinds of stigmatization in school and beyond it. Stigmatizing attitudes are also found among parents who choose to give their children the ADHD medication, and those who choose not to give it. Stigmatization is mostly promoted by the lack of public awareness, as well the uncertainty of ADHD symptoms and etiology.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32613
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV