• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Japāņu e-komercijas tīmekļa lappušu dizaina īpatnības

Thumbnail
Открыть
306-55032-Dreizis_Karlis_kd10033.pdf (1.845Mb)
Автор
Dreižis, Kārlis
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Haijima, Agnese
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba pētnieciskais mērķis ir japāņu e-komercijas tīmekļa lappušu dizaina izstrādes ietekmējošo faktoru atklāšana. Darbā pētīta kultūras, estētiskas, tehnoloģijas un lingvistikas ietekme uz dizainu un analizētas e-komercijas tīmekļa lappuses saistībā ar šiem aspektiem. Analizējot literatūras avotus un tīmekļa lappušu saturu izmantota aprakstošā un analīzes metode, lai veiktu izvēlēto lappušu detalizētu apskatu un analīzi saistībā ar literatūras un avotu analīzes gaita iegūto informāciju. Darbā izmantota arī ekperimentālā analīze un empīriskā sistematizācija un salīdzināšana, lai aplūkotu teorētisko atziņu atbilstību situācijai un atklātu papildus iespējas pētāmajā problēmā, kā arī sintēzes un loģiski konstruktīvās metodes, lai izpētītu kopsakarības un darbā veiktās analīzes rezultātā izdarītu secinājumus. Kopsakarību izpētei izmantotas sintēzes un loģiski konstruktīvas metodes.
 
This thesis aims to determine the factors that influence Japanese e-commerce web design by investigating the cultural, aesthetic, technological and linguistic impacts on web design. E-commerce web pages have been analyzed to reveal the fundamental differences in web design. The following methods are used: analysis of sources, literature and content; descriptive and analytical methods that allow examination of the web sites; experimental analysis and empirical systematisation; methods of synthesis and constructive logic to determine the correlations and make conclusions based on the analysis. The thesis consists of a theoretical part that investigates the main aspects influencing Japanese web design and an analytical part that aims to determine if these impact the work of web designers and web developers.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32615
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV