• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Planšetdatoru pielietojums sākumskolas skolēnu vidū

Thumbnail
Открыть
309-53743-Bunkis_Toms_tb13030.pdf (1.651Mb)
Автор
Buņķis, Toms
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Viļuma, Liene
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Planšetdators ir plāns pārnēsājams dators, kurš plašāku popularitāti ieguvis 2010. gadā pēc Apple Ipad iznākšanas. Lai gan šai tehnloģijai ir savs pieleitojums tās funkcionalitāti var aizstāt ar viedtālruņiem, portatīvajiem datoriem u.c. ierīcēm. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot kādam nolūkam sākumskolēni izmanto planšetdatorus un cik liela nozīme šai tehnoloģijai ir piešķirta informācijas iegūšanas procesā ikdienā. Kā teorētiskā pieeja tika izmantota inovāciju difūziju teorija un tehnoloģiju pieņemšanas modelis. Šajā pētījumā izmantota anketēšana un intervēšana. Pētījuma rezultātos tika noskaidrots, ka lielākā daļa sākumskolēni ir izmantojuši planšetdatoru kaut reizi. Galvenokārt šis ierīces tiek izmantotas izklaidei, skatoties video un spēlējot spēles.
 
Tablet computer is a thin portable computer which gained wider popularity in 2010 after Apple Ipad came out. Although this technology has its own use, its functionality can be replaced by smartphones, laptops etc.. Purpose of this bachelor`s work is to clarify for what purpose school pupils uses tablet computers and how important this technology is to information acquisition process on a daily basis. As theoretical approach was used diffusion of innovation theory and technology acceptance model. In this study author used questionnaires and interviewing method. Research results revealed that most school pupils have used tablet computers at least once. Primarily these devices are being used for entertainment, watching a video and playing games.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32902
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV