• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dabaszinātņu un matemātikas skolotāji-līderi kā sociālo inovāciju difūzijas aģenti

Thumbnail
Открыть
309-54532-Butkevica_Anete_ab10215.pdf (978.6Kb)
Автор
Butkēviča, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zobena, Aija
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Skolu izglītības zinātnē pastāv pieņēmums, ka skolotāji ir pārmaiņu aģenti, kas spēj ieviest uzlabojumus skolēnu mācīšanās procesā. Darba mērķis ir izpētīt dabaszinātņu un matemātikas skolotāju-līderu kā aģentu darbību un tās aspektus inovatīvu mācību metožu difūzijas procesā, kurā tie nodod inovācijas citiem skolotājiem. Lai sasniegtu darba mērķi un atbildētu uz pētnieciskajiem jautājumiem, tika pielietota kvalitatīvā pētniecības metodoloģija. Darba rezultātu analīze sniedz aprakstošu skaidrojumu tam, kā skolotāji-līderi veicina sociālo inovāciju difūziju, ar kādiem šķēršļiem tie saskaras un kādas aģentu grupas ir iesaistītas šajā procesā. Darba noslēgumā tiek sniegta diskusija par turpmāko pētniecību un rekomendācijas skolotāju-līderu profesionālās darbības uzlabošanai un inovāciju difūzijas veicināšanai.
 
Educational science is putting forward teachers as change agents who are capable of bringing necessary improvements in how the students learning process is happening. The following research thesis aims to investigate how mathematics and science teachers-leaders act as agents to contribute to the process of social innovation diffusion where they diffuse innovations to other teachers. To reach this goal and answer the research questions qualitative research methodology is applied. Analysis of the results gives a descriptive explanation of how teachersleaders influence social innovation diffusion, what kind of other groups of agents are involved and what kind of obstacles teachers-leaders face in this process. Keywords: teachers-leaders, social innovation, innovation diffusion, teaching science and mathematics subjects, school leadership.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32929
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV