• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sabiedrisko attiecību aģentūru identitātes analīze paškategorizācijas teoriju ietvarā

Thumbnail
Открыть
309-54861-Martinsone_Ruta_rm11018.pdf (2.147Mb)
Автор
Martinsone, Rūta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma ir “Sabiedrisko attiecību aģentūru identitātes analīze paškategorizācijas teoriju ietvarā”. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā dažādu sabiedrisko attiecību aģentūru darbinieki kategorizē sevi savas nodarbošanās kontekstā. Darba teorētisko bāzi veido būtiskāko teoriju kopums - patības, sociālās identitātes, paškategorizācijas, organizācijas un sabiedrisko attiecību teorijas. Darba empīrisko daļu veido aptauja, kas ietver produkcijas testu un pieņemamības vērtēšanas uzdevumu, izmantojot Likerta skalu. Tāpat tiek izmantota daļēji strukturētā intervija, kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze. Pētījums parāda, ka Latvijas sabiedrisko attiecību speciālistu patību veido no konteksta atkarīgu patības aspektu kopums. Aģentūru darbinieki sevi kategorizē 3 lielās grupās - atbilstoši sociālajām lomām, patības aspektiem, rakstura īpašībām.
 
The topic of the Master’s Thesis is the “Identity of Public Relations agencies: An analysis in the framework of self-categorization theories”. The goal of the research is to determine how employees of different Public Relations agencies categorize themselves within the context of their occupation. The theoretical part of the research is based on a selection of the most essential theories – the self, social identity, self-categorization, organisation and public relations theory. The empirical part of the research consists of a survey, which includes a production test and an exercise which assesses acceptability by using the Likert Scale. Additionally, the empirical part of the research includes a partially structured interview, a qualitative and quantitative context analysis. The research shows that the self of Latvian Public Relations specialists is made up from a series of context dependent aspects of the self. Agency employees categorize themselves into 3 large groups – according to social roles, aspects of the self and their character.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32934
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV