Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorRagimova, Diana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:05Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55188
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32953
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir hibrīda reklāma "YouTube" saturā latviešu auditorijai: lietotāju makeuparevelinu, CilvēksArKameru un FunFaceTV videoklipu analīze laika posmā no 1.01.2015 līdz 31.12.2015. Darba pētnieciskā problēma ir hibrīdreklāmas izmantošana sociālās vietnes “YouTube” videoklipos, kuri tiek mērķēti uz latviešu auditoriju. Darba mērķis ir izpētīt hibrīdreklāmas jēdzienu, noskaidrot to, kāda loma ir hibrīdreklāmai “YouTube” saturā latviešu auditorijai un noskaidrot kā auditorija uztver hibrīdreklāmu “YouTube” videoklipos. Darba teorētiskā daļa ietver trīs teorijas: pārliecināšanas zināšanas modeli, varbūtības izstrādes modeli un sociāla sprieduma teoriju. Lai sasniegtu darba mērķi, tiek izmantotas trīs metodes: kontentanalīze, aptauja un daļēji strukturēta intervija. Darbs ietver teorētisko daļu, metodoloģiju, empīrisko daļu un secinājumus par darba tēmu. Darba empīriskajā daļā tiek secināts, ka hibrīdreklāma “YouTube” videoklipos latviešu auditorijai atrodas attīstības sākumposmā.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor thesis is hybrid advertisement in "YouTube" content for Latvian audience: makeuparevelinu, CilvēksArKameru and FunFaceTV users' video analysis in the period from 1.01.2015 to 31.12.2015. The research problem is the use of hybrid advertisement in "YouTube" videos, which are targeting the Latvian audience. The aim of the research is to analyze hybrid advertisement term, to clarify the role of a hybrid advertisement in "YouTube" content for Latvian audience and to find out how the audience perceives hybrid advertisement in "YouTube" videos. The theoretical part consists of three theories: the persuasion knowledge model, the elaboration likelihood model and the social judgment theory. To achieve the aim of the research, are used three methods: content analysis, survey and semi-structured interview. The work consists of theoretical part, methodology, empirical part and conclusions of the research. In the empirical part it was concluded that the hybrid advertisement in "YouTube" videos for Latvian audience is in its early stage of development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjecthibrīdreklāma
dc.subjectsponsorēts saturs
dc.subject“YouTube”
dc.subjectvideoblogeri
dc.subjectLatvija
dc.titleHibrīda reklāma "YouTube" saturā latviešu auditorijai: lietotāju makeuparevelinu, CilvēksArKameru un FunFaceTV videoklipu analīze laika posmā no 1.01.2015 līdz 31.12.2015
dc.title.alternativeHybrid advertisement in "YouTube" content for Latvian audience: makeuparevelinu, CilvēksArKameru and FunFaceTV users' video analysis in the period from 1.01.2015 to 31.12.2015
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record