Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārs
dc.contributor.authorVanags, Edžus
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:06Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55222
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32956
dc.description.abstractBakalaura darba „Droša un atbildīga auto satiksme: Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņas „Skaties ceļam acīs!” piemērs” ietvaros tika noskaidrots kādi un cik lielā mērā ir bijuši efektīvi kampaņā „Skaties ceļam acīs!” ietvertie pārliecināšanas līdzekļi un kā tie ir ietekmējuši autovadītāju braukšanas paradumus. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par sociālo mārketingu, kampaņām un to pārliecināšanas līdzekļiem, uzvedības maiņas teorijas, kā arī tieši Ceļu satiksmes drošības direkcijas raksturojums un kampaņu veidošanas stratēģijas. Pētījums veikts kā gadījuma izpēte, ietverot dažādas pētniecības metodes –intervijas, anketēšanu, fokusgrupas diskusiju un semiotisko analīzi.
dc.description.abstractIn the framework of the bachelor’s work „Safe and responsible car traffic: example of the Road Traffic Safety Directorate campaign „Skaties ceļam acīs!”” is to clarify what kind of persuasion means are included in the campaign „Skaties ceļam acīs!”, how effective they are and what influence they have on driving habits of drivers. In the theoretical part there is viewed the theory of social marketing, campaigns and its means of persuasion, behavior change theories as well as the characteristics of the Road Traffic Safety Directorate and its strategy of making campaigns. The research is made as Case study including different research methods –interviews, survey, focus group discussion and semiotic analysis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectceļu satiksmes drošība
dc.subjectkampaņa
dc.subjectpārliecināšanas līdzekļi
dc.subjectuzvedības maiņa
dc.subjectefektivitāte
dc.titleDroša un atbildīga auto satiksme: Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņas "Skaties ceļam acīs!" piemērs
dc.title.alternativeSafe and responsible car traffic: example of the Road Traffic Safety Directorate campaign "Skaties ceļam acīs!"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record