Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Līva
dc.contributor.authorKrēmane, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:07Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55244
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32960
dc.description.abstractBakalaura darba “Sociālais medijs YouTube: sponsorēšana kā reklāmas veids skaistuma, modes un dzīvesstila video emuāros” galvenie pētnieciskie jautājumi ir - vai YouTube video emuāru sponsorēšanas tendences Latvijas un ārzemju gadījumos ir atšķirīgas, un vai auditorijas attieksmi pret video sniegto informāciju ietekmē tā sponsorētais saturs? Darba teorētiskajā daļā aplūkoti sociālo mediju sponsorēšanas, līdzdalības kultūras koncepti un dramaturģiskā pieeja, sniegts digitālās reklāmas raksturojums. Metodoloģiskajā daļā pamatota tādu metožu kā kvantitatīvās kontentanalīzes, daļēji strukturētās intervijas un interneta aptaujas izvēle. Empīriskajā daļā analizēti 233 YouTube video, 2130 tiem pievienotie komentāri un aptaujāti 116 respondenti. Pētījuma rezultāti atklāja galvenās sponsorēšanas izpausmes kā Latvijas, tā ārzemju gadījumos.
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis “Social media YouTube: sponsorship as a type of advertising in beauty, fashion and lifestyle vlogs” main research questions are: are there differences between sponsorship tendencies in Latvian and foreign Youtube vlog cases; are attitudes of vlog audiences influenced by the sponsored content? In the theoretical part the essence of social media sponsorship, participatory culture concepts and dramaturgical approach are explained. The method of research is combination of quantitative content analysis, semi-structured interview and internet survey that is discussed in methodology part. In the empirical chapter in total 233 YouTube vlogs, 2130 its commentary and survey with participation of 116 respondents are analyzed. Results of the research revealed the main expressions of sponsorship in both Latvian and foreign cases.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectYouTube
dc.subjectSponsorēšana
dc.subjectReklāma
dc.subjectVideo emuāri
dc.subjectDzīvesstils
dc.titleSociālais medijs YouTube: sponsorēšana kā reklāmas veids skaistuma, modes un dzīvesstila video emuāros
dc.title.alternativeSocial media YouTube: sponsorship as a type of advertising in beauty, fashion and lifestyle vlogs
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record