• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Saldumu pirkšanas un patērēšanas paradumi studentu auditorijā

Thumbnail
Открыть
309-55279-Liepina_Annija_al13129.pdf (1.247Mb)
Автор
Liepiņa, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir „Saldumu pirkšanas un patērēšanas paradumi studentu auditorijā” Tā mērķis ir noskaidrot, kādus saldumus visbiežāk izvēlās studenti, kādi ir galvenie faktori, kas ietekmē pirkuma izvēli – cena, akcijas, iepriekšējā pieredze un citi faktori. Darba mērķis ir noskaidrot studentu iecienītākos saldumu ražotājus, aplūkot un salīdzināt to komunikāciju sociālajos tīklos. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta teorija par patērētājiem, to uzvedību, rīcības psiholoģiju un patērētāju rīcību produktu izvēlē. Tika apskatīta arī teorija par zīmoliem, to atpazīstamību un vērtību veidošanu. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas.
 
Bachelor`s thesis title is: „Habits of buying and consumption of sweets among students”. The aim of bachelor paper is to find out what kind of sweets are the most common choice for students, what are the main factors that influence purchasing decisions - price, promotions, previous experience and other factors. As well as the paper aim is to find out the students' favourite sweets producers and to look and compare their communication in social networks. In the theoretical part the theory of consumer behaviour, action psychology and consumer behaviour in the choice of product were examined. This part also reviews the theory of brands, their visibility and value creation. The paper consists of three parts - theoretical, methodological and empirical parts.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32965
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV