Raiņa un Aspazijas gada identitātes konstruēšana Latvijas teātru reklāmās
Autor
Apsīte, Dārta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lasmane, Skaidrīte
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba “Raiņa un Aspazijas gada identitātes konstruēšana Latvijas teātru reklāmās” tēma ir Raiņa un Aspazijas gada identitātes tendenču pētījums, izmantojot Latvijas lielāko teātru iestudējumu reklāmu starpniecību. Darba mērķis ir apzināt Raiņa un Aspazijas gada identitātes veidošanos Latvijas teātru reklāmās. Darba uzdevums ir ar vizuālās semiotiskās analīzes, interviju un fokusgrupu palīdzību, analizēt Latvijas lielāko teātru reklāmas Raiņa un Aspazijas gada griezumā, noskaidrojot, kādas identitātes atspoguļojas pētījuma laikā. Veicot pētījumu, noskaidrojās, ka šī gada ietvaros nevar noteikt vienu Raiņa un Aspazijas gada identitāti. Latvijas teātri iestudējumu reklāmās veidoja katrs savu izpratni par Raini un Aspaziju, tādējādi katrs pastiprinot citus identitātes aspektus. The topic of the Bachelor Paper, “Constructing the identity of the year of Rainis and Aspazija in Latvian theatre advertisements” is trying to construct the identities of the year of Rainis and Aspazija by analyzing Latvian theater advertisements. The goal of this paper is to identify the year of Rainis and Aspazija in Latvian theatre advertisements. The aim of this paper is to analyze advertisements of the biggest Latvian theaters by using visual semiotic analysis, interviews and focus group interviews, to find out what kind of identities are reflected during this year of Rainis and Aspazija. According to the research data, the identity of the year of Rainis and Aspazija is mixed and it has several facets.