Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorBarkēviča, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:11Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55342
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32981
dc.description.abstractDarbā ““McDonald's” reklāmas analīze Latvijā un Maltā – starpkultūru atšķirīgā uztvere” galvenais problēmjautājums, kas jānoskaidro, vai starptautisks uzņēmums var izmantot viena stila reklāmas kampaņu divās dažādās valstīs – Latvijā un Maltā. Galvenais darba mērķis ir noskaidrot, vai starptautisks uzņēmums var veidot vienu reklāmas kampaņu shēmu, un to izmantot dažādās valstīs, kur atrodas tā franšīzes vai filiāles, un kā starpkultūru atšķirība ietekmē reklāmas uztveri. Veicot aptaujas, intervējot un anketējot cilvēkus, analizējot kampaņas datus, jāizpēta un jārod secinājumi izvirzītajai hipotēzei - reklāmas uztveri ietekmē mentalitāte un kultūras atšķirība.
dc.description.abstractThe bachelor thesis ““McDonald's” advertisement analyses in Latvia and Malta – different intercultural perception” the main challenge that should be asked whether an international company can use one style ad campaign in two different countries - Latvia and Malta case. The main business objective is to find out whether an international company can create a single ad campaign up and use it in different countries where they have the franchise or its affiliates. Surveys, questionnaires and interviews with people in the analysis of campaign data, explore and find the conclusions of the hypothesis - advertising perception affects the mentality and cultural difference.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectReklāma
dc.subjectKampaņa
dc.subjectStarpkultūra
dc.subjectUzņēmums
dc.subjectUztvere
dc.title"McDonald's" reklāmas analīze Latvijā un Maltā - starpkultūru atšķirīgā uztvere
dc.title.alternative"McDonald's" advertisement analyses in Latvia and Malta - different intercultural perception
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record