Grāmatu veikalu interjera izveides nosacījumi
Author
Salaka, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Karlsone, Inguna
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā “Grāmatu veikalu interjera izveides nosacījumi ”, tiek apskatīta grāmatu veikalu vēsturiskā attīstība un kā grāmatu tirdzniecību mūsdienās ietekmē digitālais laikmets. Empīriskajā daļā, no teorētiskās daļas secinājumiem izrietošajiem kritērijiem, tiek analizēti grāmatu konceptveikali pasaulē un Latvijā, gūstot ieskatu, kam jāpievērš uzmanība, veidojot interjera dizainu grāmatu koncepteveikalu. Radošajā daļā tiek izstrādāts interjera dizaina projekts “Taschen” grāmatu konceptveikalam, balstoties uz teorētiskajā un empīriskajā daļā iegūtajiem secinājumiem. Historical development of book stores and how book selling is influenced by the digital age nowadays are viewed in the Paper "Conditions of creation an interior design for a book store" In empirical part, concept stores around the world and in Latvia are being analyzed by the criteria resultant from conclusions of theoretical part, getting and insight of what should the attention been paid to when creating an interior design for a book concept store. In the creative part, based on conclusions gained in the theoretical and empirical parts, an interior design project for a book concept store for “Taschen” has been created.