Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorMarkss, Ardis
dc.contributor.authorEllere, Agne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:06:59Z
dc.date.available2016-07-04T01:06:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54020
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33061
dc.description.abstractEkoloģiskā grafiskā dizaina nosacījumu rašana un ievērošana ir aktuāla problēma visiem grafiskajiem dizaineriem, kas ražo iepakojumus un līdzņemamos traukus ar domu, ka tie varētu neietekmēt vidi un veselību. Augot sociālajai atbildībai uz vidi un veselību grafiskajiem dizaineriem ir nozīmīgi ievērot faktorus, kas ietekmē ilgtspējamu ekoloģiskā grafisko dizainu gan Latvijas mērogā, gan pasaules mērogā tādējādi radot veselīgu vidi sevī un sev apkārt. Darba mērķis - izveidot jaunu un konkurētspējīgu līdzņemamo krūzi un zīmolu kuri ir izveidoti pēc ilgtspējama ekoloģiskā dizaina nosacījumiem Darbs sastāv no trīs galvenajām daļām: 1.teorētiskā daļa, kas sastāv no apkopotās informācijas par ilgtspējamu grafiskā dizaina teoriju, tās nosacījumiem un tās ietekmējošajām nozarēm saistībā ar zīmolēšanu. 2.pētījuma daļa, kurā izpētīti pasaules ražotāju piedāvātās ekoloģiskās līdzņemamās krūzes un pētīta krāsu ietekme caur grafiskajiem darbiem uz cilvēka asociācijām.Izvērtēt 3.dizaina projekta daļā ir izstrādāts zīmols “LOVECO”, tās zīmola grāmata un līdzņemamās krūzes dizains ar izšūtu grafiku uz filca konstrukcijas. Kolekcijā ietilpst 3 dažādu krāsu līdzņemamās krūzes, kā arī izveidoti nākošās kolekcijas grafiskie dizaini. Darbs kopumā sastāv no 102 lapām.
dc.description.abstractEcological graphic design term construction and structure is a common problem for most graphic designers, whom are in the process of manufacturing products and packaging specifically for ''take away'' food containers which are healthy for nature and people. As the concern of making sustainable, nature friendly and healthy packaging is growing more popular amongst graphic designers influenced by the social factors worldwide and as well in Latvia for the benefit of healthy ecosystem and in the favors of the human body. Purpose- creating a new competitive ''on the go'' reusable cup and brand image as well. There are three main parts in thesis: 1.Theoretical part, which sustains of gathered information about sustainable graphic design thesis, its regulations and affecting fields. 2. Research part, which includes research on world’s most popular ecological “take away” cups and the color affection in product design on people. 3.In the design project part made brand "LOVECO", its brand book and ''take away'' cup and its sewn graphic design on felt material. Collection includes 3 color variations and as well next collections designs. Thesis contains total of 102 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectilgtspējamība
dc.subjectgrafika
dc.subjectiepakojums
dc.subjectMinimālisms
dc.subjectAnalīze
dc.titleEkoloģiskā grafiskā dizaina ilgtspējības izpausmes līdzņemamās pārtikas iepakojumā
dc.title.alternativeEcological graphic design sustainability expression for take away packaging
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige