Izziņas interešu veidošanās iespējas sporta nodarbībās sākumskolā
Author
Vanags, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Izziņas interešu veidošanās iespējas sporta nodarbībās sākumskolā Darba apjoms: 53 lpp., 36 bibliogrāfiskie nosaukumi, 4 pielikumi. Diplomdarbs izstrādāts pedagoģijas nozarē. Tas sastāv no 2 daļām: 1.daļā noskaidrota izziņas interešu pedagoģiski psiholoģisko nozīme, pētītas un analizētas zinātniskās nostādnes par sākumskolas vecuma bērnu raksturīgajām anatomiski fizioloģiskajām, psiholoģiskajām un sociālajām īpatnībām; 2.daļa ir praktiskā, kurā pētītas un analizētas izziņas interešu veidošanās iespējas sporta nodarbībās. Pētījuma mērķis: pamatojoties uz teorētiskajām un praktiski pētnieciskajām nostādnēm noteikt izziņas interešu veidošanās iespējas sākumskolas vecuma skolēniem sporta stundā. Pētāmais jautājums: Kādas ir izziņas interešu veidošanās iespējas sākumskolas skolēniem sporta stundās? Pētījuma metodes: teorētiskās literatūras analīze, aptauja, eksperiments, datu statistiskā apstrāde, analīze. Pētījums veikts Rīgas Hanzas un Cesvaines vidusskolā. Pētījuma gaitā tika noskaidrots, ka, ļaujot skolēniem patstāvīgi izvēlēties noslēguma sportiskās aktivitātes sporta stundā, tiek veicināta skolēnu izziņas interešu veidošanās. Cognitive interest formation opportunities for sports activities at Primary school Amout of Work:53 pages., 36 Bibliographic names, 4 attachments. Diploma crafted pedagogy industry. It consists of 2 parts: Paragraph 1 established cognitive interest educational-psychological significance, investigated and analyzed scientific framework for primary school age children characteristic anatomical physiological, psychological and social peculiarities; Part 2 is a practical, which studied and analyzed cognitive interest formation opportunities for physical education classes. The study aims- Based on theoretical and practice research approaches, determine the cognitive interest formation possibilities of Primary age pupils sports lessons. Study question: allowing primary school pupils to independently choose the final sporting activities sporting hour, promotes pupils' cognitive interest formation ? Research methods: theoretical analysis of literature, survey, experiment, statistical data processing and analysis. The study was conducted in Riga Hanza and Cesvaine secondary school. During the research it was found that by allowing the students to independently choose the final sporting activities sporting hour, promotes pupils cognitive interest formation .