• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izziņas interešu veidošanās iespējas sporta nodarbībās sākumskolā

Thumbnail
Открыть
299-54275-Vanags_Janis_jv12028.pdf (1.103Mb)
Автор
Vanags, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Izziņas interešu veidošanās iespējas sporta nodarbībās sākumskolā Darba apjoms: 53 lpp., 36 bibliogrāfiskie nosaukumi, 4 pielikumi. Diplomdarbs izstrādāts pedagoģijas nozarē. Tas sastāv no 2 daļām: 1.daļā noskaidrota izziņas interešu pedagoģiski psiholoģisko nozīme, pētītas un analizētas zinātniskās nostādnes par sākumskolas vecuma bērnu raksturīgajām anatomiski fizioloģiskajām, psiholoģiskajām un sociālajām īpatnībām; 2.daļa ir praktiskā, kurā pētītas un analizētas izziņas interešu veidošanās iespējas sporta nodarbībās. Pētījuma mērķis: pamatojoties uz teorētiskajām un praktiski pētnieciskajām nostādnēm noteikt izziņas interešu veidošanās iespējas sākumskolas vecuma skolēniem sporta stundā. Pētāmais jautājums: Kādas ir izziņas interešu veidošanās iespējas sākumskolas skolēniem sporta stundās? Pētījuma metodes: teorētiskās literatūras analīze, aptauja, eksperiments, datu statistiskā apstrāde, analīze. Pētījums veikts Rīgas Hanzas un Cesvaines vidusskolā. Pētījuma gaitā tika noskaidrots, ka, ļaujot skolēniem patstāvīgi izvēlēties noslēguma sportiskās aktivitātes sporta stundā, tiek veicināta skolēnu izziņas interešu veidošanās.
 
Cognitive interest formation opportunities for sports activities at Primary school Amout of Work:53 pages., 36 Bibliographic names, 4 attachments. Diploma crafted pedagogy industry. It consists of 2 parts: Paragraph 1 established cognitive interest educational-psychological significance, investigated and analyzed scientific framework for primary school age children characteristic anatomical physiological, psychological and social peculiarities; Part 2 is a practical, which studied and analyzed cognitive interest formation opportunities for physical education classes. The study aims- Based on theoretical and practice research approaches, determine the cognitive interest formation possibilities of Primary age pupils sports lessons. Study question: allowing primary school pupils to independently choose the final sporting activities sporting hour, promotes pupils' cognitive interest formation ? Research methods: theoretical analysis of literature, survey, experiment, statistical data processing and analysis. The study was conducted in Riga Hanza and Cesvaine secondary school. During the research it was found that by allowing the students to independently choose the final sporting activities sporting hour, promotes pupils cognitive interest formation .
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33070
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV