Show simple item record

dc.contributor.advisorSkara-Mincāne, Rita
dc.contributor.authorLukjanovs, Artūrs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:04Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54370
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33078
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis bija pārbaudīt, kā autentiskie video materiāli ietekmē runāšanas prasmes 8. klasē. Diplomdarba autors uzskata, ka spēja izteikt viedokli ir prasme, kuru katram studentam vajadzētu prast pielietot. Turklāt, teorijas avoti apstiprina to, ka autentiskie video var iespaidot runāšanas prasmes. Izvēlētā pētījuma metode bija atsevišķa gadījuma pētījums Valsts Ģimnāzijā. Datu vākšanas metodes bija anketa, pašvērtējuma lapa skolēniem un vērtēšanas kritēriji, ko dokumentēja darba autors. Lai pārbaudītu autentisko video ietekmi, tika novadītas 3 stundas. Pētījuma rezultāti atklāja, ka skolēniem patika strādāt ar autentiskiem materiāliem un viņi velējās izpaust savu viedokli angļu valodas stundās. Darba autors secināja, ka studentu intereses un video saturs ir faktori, kurus vajag ņemt vērā, izvēloties autentiskos materiālus. Lai gan pētījuma mērķis tika sasniegts, autors iesaka veikt turpmāku pētījumu, lai iegūtu vairāk datu par šo pētījumu.
dc.description.abstractThe aim of the Paper is to find out how authentic videos encourage students to express their opinions in English lessons in Form 8. The author of the Diploma Paper believes that expressing opinion in English, is a skill every student should be able to use. Furthermore, using authentic videos can influence learners speaking skills. The chosen method of the research was a case study in State Gymnasium. Questionnaire and self-evaluation for students and assessment checklist documented by the author were chosen as data collection methods. There were 3 lessons conducted in order to discover the impact of authentic videos to improve speaking skills. The gained data showed that most students enjoyed working with authentic videos and wanted to express their opinion in English lessons. The author concluded that students’ interests and the content of the authentic video should be taken in to consideration when choosing these type of authentic materials. Even though the aim of the research was reached, the author suggests carrying out further research to gather more data on the topic.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectautentiskie video materiāli
dc.subjectrunāšanas prasmes
dc.subjectviedokļa izpaušana
dc.subjectauthentic videos
dc.subjectspeaking skills
dc.titleAutentiskie video materiāli runātprasmju pilnveidei 8. klasē
dc.title.alternativeAuthentic Videos to Improve Speaking Skills in English Lessons in Form 8
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record