Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorGolubeva, Ausma
dc.contributor.authorKostjuka, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:10Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55111
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33100
dc.description.abstractDiplomdarbs tika izstrādāts ar mērķi izpētīt spēļu izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās, kā arī izveidot spēļu piedāvājumu 2. klasei. Diplomdarba teorētiskajā daļā tika izpētīts spēles metodes raksturojums, funkcijas, iedalījums, struktūra un organizācijas pamatnoteikumi. Darba autore pievērsa uzmanību sociālo zinību mācību saturam 2. klasē. Praktiskajā diplomdarba daļā autore izpētīja skolotāju viedokli par spēļu izmantošanu sociālo zinību stundās, kā arī veica sociālo zinību stundu novērošanu. Autore izveidoja spēļu programmu, kura sastāv no 10 spēlēm. Autore secināja, ka mērķtiecīgi izmantojot spēles metodi var sasniegt mācību standartā minētās prasības, kā arī veicināt skolēnu pozitīvo attieksmi pret sociālo zinību mācību priekšmeta.
dc.description.abstractThe aim of the Diploma Paper was to study the opportunities of using games during social science lessons and elaborate games for Form 2. Game Method, its functions, classification, structure and basic rules of organisation were explored in the theoretical part of the Diploma Paper. The author found out teachers’ opinion about the application of games during social science lessons as well as carried out an observation of social science lessons in the empirical part of the Diploma Paper. The author also created games program which consists of 10 games. The author concluded that with the help of purposeful usage of game method the requirements mentioned in the curriculum can be reached. Besides, students’ positive attitude towards social science is created.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectspēle
dc.subjectsociālās zinības
dc.subject2. klase
dc.subjectprasmes
dc.titleSpēļu izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 2. klasē
dc.title.alternativeOpportunities of Using Games During Social Science Lessons and Elaborate Games for Form 2
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige