• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

5. klases skolēnu interpunkcijas prasmes attīstīšana latviešu valodas stundās

Thumbnail
Открыть
299-55277-Kagaine_Everita_ek09037.pdf (1.322Mb)
Автор
Kagaine, Everita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vulāne, Anna
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba temats ir aktuāls, jo skolēniem jau sākumizglītībā rodas nepieciešamība lietot pieturzīmes dažādu sintaktisko vienību nošķiršanai, bet mācību saturā šim valodas apguves aspektam pagaidām netiek pievērsta pienācīga uzmanība. Tādēļ darba mērķis ir izstrādāt un aprobēt mācību satura lingvodidaktisko apdari 5. klases skolēnu interpunkcijas prasmes attīstīšanai latviešu valodas stundās. Lai sasniegtu mērķi, tika analizēta zinātniskā literatūra par latviešu valodas interpunkcijas sistēmu; iepazīti izmēģinājumdarbībā iesaistītie skolēni; izstrādāts un aprobēts lingvodidaktiskais materiāls; apkopoti un analizēti pētījumā iegūtie rezultāti. Pētījums tika veikts X vidusskolas 5. klasē. Izvirzītais diplomdarba mērķis tika sasniegts. Diplomdarba struktūru veido anotācija latviešu un angļu valodā, ievads, piecas nodaļas, nobeigums.
 
The subject is actual; there is a need already for primary school students to use punctuation to separate various syntactic units. Proper attention is not paid to this language aspect in the curriculum. Therefore the aim of the work is to develop and approbate the curriculum lingua-didactical material of the development of 5th grade students’ punctuation skills at the Latvian language lessons. To achieve the aim the scientific literature about the Latvian language punctuation system was analyzed, pilot-students were acquainted, lingua-didactical material was developed and approbated, study results were summarized and analyzed. The study was done at grade 5 of X Secondary School. The stated aim of the paper was achieved. The paper structure consists of annotation in Latvian and English, introduction, five chapters, conclusion.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33111
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV