• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

3-5 gadus vecu bērnu uzvedība deju nodarbībās

Thumbnail
View/Open
299-55643-Simkus_Maira_ms08123.pdf (2.449Mb)
Author
Šimkus, Maira
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Bērna pilnvērtīga attīstība ir iespējama tikai aktīvā darbībā, tāpēc ir vēlams bērnus fiziski nodarbināt pēc iespējas agrāk un dažādos fizisko aktivitāšu veidos. Darba autore Maira Šimkus, kā vienu no veidiem izvirza deju nodarbības 3 – 5 gadus veciem bērniem, lai sekmētu fizisko, intelektuālo, sociālo un emocionālo attīstību. Reizēm deju nodarbībā izvirzītos mērķus nav iespējams realizēt, jo bērnu uzvedība mēdz būt problemātiska, un skolotājiem ir jāzina, kā nevēlamu uzvedību mazināt, lai kvalitatīvi vadītu nodarbību un veicinātu bērnu attīstību. Analizējot teorētisko literatūru un veicot gadījuma pētījumu, kurā tika novēroti 44 bērni deju nodarbībās, kā arī veicot vecāku, skolotāju aptauju, izmantojot anketēšanu un organizējot fokusgrupas diskusiju ar pirmsskolas deju skolotājiem, tika noskaidrotas biežāk vērojamās bērnu nevēlamas uzvedības izpausmes un izveidotas pedagoģiskās stratēģijas uzvedības izpausmju mazināšanai.
 
A child’s full development is only possible with energetic activities, therefore children should engage in different physical activities early. The author, Maira Šimkus, proposes one of these activities to be dance lessons for 3 to 5-year-old children to enable physical, intellectual, social, and emotional development. Often, goals are not achieved in dance lessons because children’s behaviour can be problematic and teachers must know how to minimize undesirable behaviour to allow the lesson to be carried out and promote the children’s development. By analyzing the theoretical literature and case studies in which 44 children were observed during dance lessons and parents and teachers surveyed, this research identified the most common displays of undesirable behaviour and developed pedagogical strategies to lessen such manifestations.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33123
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV