Show simple item record

dc.contributor.advisorDaniela, Linda
dc.contributor.authorŠimkus, Maira
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:17Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55643
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33123
dc.description.abstractBērna pilnvērtīga attīstība ir iespējama tikai aktīvā darbībā, tāpēc ir vēlams bērnus fiziski nodarbināt pēc iespējas agrāk un dažādos fizisko aktivitāšu veidos. Darba autore Maira Šimkus, kā vienu no veidiem izvirza deju nodarbības 3 – 5 gadus veciem bērniem, lai sekmētu fizisko, intelektuālo, sociālo un emocionālo attīstību. Reizēm deju nodarbībā izvirzītos mērķus nav iespējams realizēt, jo bērnu uzvedība mēdz būt problemātiska, un skolotājiem ir jāzina, kā nevēlamu uzvedību mazināt, lai kvalitatīvi vadītu nodarbību un veicinātu bērnu attīstību. Analizējot teorētisko literatūru un veicot gadījuma pētījumu, kurā tika novēroti 44 bērni deju nodarbībās, kā arī veicot vecāku, skolotāju aptauju, izmantojot anketēšanu un organizējot fokusgrupas diskusiju ar pirmsskolas deju skolotājiem, tika noskaidrotas biežāk vērojamās bērnu nevēlamas uzvedības izpausmes un izveidotas pedagoģiskās stratēģijas uzvedības izpausmju mazināšanai.
dc.description.abstractA child’s full development is only possible with energetic activities, therefore children should engage in different physical activities early. The author, Maira Šimkus, proposes one of these activities to be dance lessons for 3 to 5-year-old children to enable physical, intellectual, social, and emotional development. Often, goals are not achieved in dance lessons because children’s behaviour can be problematic and teachers must know how to minimize undesirable behaviour to allow the lesson to be carried out and promote the children’s development. By analyzing the theoretical literature and case studies in which 44 children were observed during dance lessons and parents and teachers surveyed, this research identified the most common displays of undesirable behaviour and developed pedagogical strategies to lessen such manifestations.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectuzvedība
dc.subjectdeju nodarbības
dc.subjectpedagoģiskās stratēģijas
dc.title3-5 gadus vecu bērnu uzvedība deju nodarbībās
dc.title.alternativeThree to five years-old children's behavior in dance classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record