Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānis
dc.contributor.authorTālberga, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:24Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:24Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54234
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33127
dc.description.abstractFormatīvās vērtēšanas paņēmieni ķīmijā pamatskolā. Darba autore Tālberga M., darba vadītāja Mg. ķīm. Gaile I. Bakalaura darbs, 44 lappuses, 26 attēli, 3 tabulas, 23 literatūras avoti, 14 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir izpētīt formatīvās vērtēšanas pieejas, lai uzlabotu skolēnu mācīšanās procesu. Darbā ir literatūras un avotu apskats par vērtēšanu, formatīvo vērtēšanu un formatīvās vērtēšanas pieeju izvēli pamatskolā. Darba pētnieciskajā daļā izstrādātas un aprobētas mācību stundas tematā „Gaiss un tā kvalitāte’’. Veikta stundu analīze. Izstrādāts un aprobēts noslēguma darbs. Veikta skolēnu anketēšana, lai noskaidrotu viedokli par mācību procesu ķīmijas priekšmetā, tematā „Gaiss un tā kvalitāte’’ Veikta skolotāju anketēšana, lai noskaidrotu viedokli par formatīvo vērtēšanu un formatīvās vērtēšanas lomu mācību procesā. Ar formatīvās vērtēšanas pieejām uzlabots skolēnu sniegums mācību procesā. Atslēgvārdi: vērtēšana, formatīvā vērtēšana, atgriezeniskā saite, formatīvās vērtēšanas pieejas.
dc.description.abstractFormative assessment methods in chemistry at elementary school. Tālberga M., supervisor Mg. chem. Gaile I. Bachelors’ thesis, 44 pages, 26 figures, 3 tables, 23 literature references, 14 appendixes. in Latvian. The aim of the work is to study formative assessment methods to advance students learning process. The work covers literature summary about assessment, formative assessment and formative assessment approaches at elementary school. In the research part of thesis, lessons where developed and carried out in the topic „ Air and its quality’’. Lesson plans were analyzed. Final thesis were developed and carried out. A student survey was conducted to ascertain views on the process of learning. A teacher’s survey was conducted to ascertain the views of formative assessment and formative assessment role in learning process. With formative assessment approaches student’s performance was improved in the learning process. Keywords: Assessment, formative assessment, feedback, formative assessment approaches.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectVērtēšana
dc.subjectFormatīvā vērtēšana
dc.subjectAtgriezeniskā saite
dc.subjectFormatīvās vērtēšanas pieejas
dc.titleFormatīvās vērtēšanas paņēmieni ķīmijā pamatskolā
dc.title.alternativeMethods of formative assessment in chemistry in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record