Matemātikas mācību satura personīgā nozīmība pamatskolas skolēnam
Автор
Pūliņa, Silvija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Matemātikas mācību satura personīgā nozīmība pamatskolas skolēnam” mērķis bija izpētīt pieejas motivācijas veidošanai un izveidot metodiskus materiālus personiskās ieinteresētības veicināšanai matemātikas stundās. Darbu veido divas nodaļas. Pirmajā nodaļā ir apskatīts, kas ir motivācija, mācību motivācijas nosacījumi un personīgā nozīmība kā motivācijas veidotāja mācību procesā. Otrajā nodaļā ir sniegti autores veidotie metodiskie materiāli un ieteikumi. Metodiskie materiāli ir aprobēti 5. un 9. klasē. The aim of the Bachelors paper “Personal relevance in mathematics subject for secondary school student” was to investigate approaches to building motivation and create methodological materials for personal interest promoting in mathematics. Work has been divided in two chapters. The first chapter describes what is motivation, learning motivations’ conditions and the personal importance as motivator for learning process. In the second chapter are methodical materials and recommendations done by the author. Methodical materials were approbated in grades five and nine.