Datorspēļu līmeņu ar adaptīvu sarežģītības pakāpi procedurāla ģenerēšana
Author
Zviedris, Uvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Šostaks, Agris
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā tiek apskatīta procedurālu līmeņu ģenerēšana datorspēlēs. Tiek pētītas divdimensiju līmeņu karšu ģenerēšanas metodes un tiek veikta divdimensionālu alu ģeometrijas ģenerēšana autora veidotā spēlē, izmantojot Unity dzinēju. Tiek apskatītas sarežģītības pielāgošanas metodes, kas ļauj nodrošināt pielāgotu pieredzi katram spēlētājam. Autors realizē sarežģītības pielāgošanu savā spēlē, izmantojot spēlētāja iemaņām piemērotu šķēršļu piemeklēšanu, un veic šīs metodes pārbaudi praksē. This work examines procedural level generation in computer games. The author studies the methods for generating two-dimension levels and implements a two-dimensional cave generation algorithm in his own game using the Unity engine. Author describes methods for adapting difficulty in computer games to provide a customized experience for each player. This approach is implemented in the game by creating an algorithm for selecting obstacles appropriate to players skill level, said algorithm then tested in practice.