Latvijas uzņēmumu ieiešanas stratēģijas Japānas tirgū
Author
Doze, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Karnups, Viesturs Pauls
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “Latvijas uzņēmumu ieiešanas stratēģijas Japānas tirgū” autore ir Elīna Doze. Diplomdarbs izstrādāts ar mērķi analizēt Latvijas un Japānas starptautiskās ekonomiskās attiecības, izpētīt Latvijas uzņēmumu tirgus ieiešanas stratēģijas Japānā un izstrādāt priekšlikumus ieiešanai Japānas tirgū. Japāna ir trešā lielākā ekonomika pasaulē, tā gadiem ilgi ir piekopusi protekcionisma politiku, tādā veidā izaudzējot spēcīgus uzņēmumus. Latvijas uzņēmumi gūstot pieredzi Japānas tirgū, gūtu zināšanas, apgūtu jaunas tehnoloģijas un inovācijas, tas ir būtiski Latvijas ekonomiskajai attīstībai nākotnē. Diplomdarbā ir apskatīti tirgus ieiešanas stratēģijas teorētiskie aspekti, Latvijas un Japānas starptautisko ekonomisko attiecību analīze un autores veiktais kvalitatīvais pētījums. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, autore ir izstrādājusi priekšlikumus Latvijas uzņēmumiem un Latvijas valdībai. The author of thesis “Latvian company entry strategies in Japan market” is Elina Doze. The aim of the thesis is to analyze Latvia’s and Japan’s international economic relations, research Latvian company market entry strategy in Japan and to propose solution for successful entry in Japan market. Japan is the third largest economy in the world. By practicing protectionism for many years, it has grown many powerful companies. For Latvian companies to gain experience in Japan’s market is crucial for economic development of the whole country. Latvian companies in Japan market will gain knowledge, learn new technologies and innovations. Thesis covers theoretical aspects of market entry strategies, the analysis of Latvia’s and Japan’s economic relations and the qualitative research carried out by the author. Based on the results obtained, the author has developed proposals for Latvian companies and for Latvia’s government.