Show simple item record

dc.contributor.advisorKrasts, Juris
dc.contributor.authorMihale, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:08:46Z
dc.date.available2016-07-04T01:08:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other52572
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33342
dc.description.abstractDiplomdarba „Uzņēmuma Interneta veikala projekts” mērķis bija interneta veikala projektēšana, pamatojoties uz pašreizējo reālo tirdzniecības struktūru. Darbs sastāv no ievada, sešām nodaļām, apakšnodaļām un secinājumiem. Pirmajā nodaļā tiek izpētīta un analizēta uzņēmuma SIA „Doma antikvariāts” darbība, finanšu radītāji, tiek veikta iekšējās un ārējās vides analīze, kā arī tiek attēloti uzņēmuma biznesa procesi. Otrajā nodaļā tiek analizēta uzņēmuma informācijas sistēma. Trešajā nodaļa tiek izpētīta konkurences vide. Ceturtajā nodaļā tiek īstenota interneta veikala projektēšana: tiek noteikta koncepcija, funkcijas un mērķi, izstrādātas sistēmas prasību un dizaina specifikācijas, kā arī datu bāzes projekts, pamatota satura pārvaldības sistēmas izvēle. Piektajā nodaļā tiek apskatītas interneta veikala iespējamie mārketinga pasākumi. Sestajā nodaļā tiek noteikts interneta veikala izveidošanas ekonomiskais pamatojums. Diplomdarba apjoms ir 69 lapaspuses, 20 attēli, 10 tabulas un 35 izmantotie literatūras avoti. Atslēgvārdi: e-komercija, interneta veikals, CMS, PrestaShop.
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis is „Online shop project for the company” The aim of this diploma thesis is to develop online shop based on the current real commercial structure. The thesis consists of an introduction, six chapters, sub-chapters and conclusion. The first chapter studies and analyzes activity of the company "Doma antikvariāts", the financial indicators; it makes SWOT analysis and illustrates the company's business processes. The second chapter analyzes the company's information system. The third chapter analyzes the competitive environment. The fourth chapter implements an online shop design: definition of the concept, functions and goals, development of the system’s requirements and design specifications, as well as the data base project, choice of CMS. The fifth chapter gives information about the possible marketing efforts for the online shop. The sixth chapter estimates the economic substantiation of the online shop design. Diploma thesis consists of 69 pages, 20 figures, 10 tables and 35 references. Keywords: e-commerce, online shop, CMS, PrestaShop.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjecte-komercija
dc.subjectinterneta veikals
dc.subjectCMS
dc.subjectPrestaShop
dc.titleUzņēmuma Interneta veikala projekts
dc.title.alternativeOnline shop project for the company
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record