Show simple item record

dc.contributor.advisorOļevskis, Grigorijs
dc.contributor.authorSaldābola, Māra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:08:52Z
dc.date.available2016-07-04T01:08:52Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other52963
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33368
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga stratēģiju pielietojumu dimantu tirgū Latvijā. Darba pirmajā daļā izpētītas mārketinga stratēģiju pamatnostādnes luksusa preču kontekstā. Otrajā daļā analizēts dimantu tirgus pasaulē un Latvijā. Trešajā daļā veikts pētījums par dimantu juvelierizstrādājumu mārketingu Latvijā. Veikta aptauja par patērētāju izvēli ietekmējošajiem faktoriem. Darbā noskaidrots, ka Latvijas dimantu tirgū nozīmīgākie ir tradicionālie tirdzniecības kanāli. Uz patērētājiem visvairāk iedarbojas cenas faktors, jo ir zems ienākumu līmenis. Kā arī juvelierizstrādājumu tirgus ir jūtīgs uz jebkādām izmaiņām tirgū. Darbs sastāv no 71 lapas, 9 tabulām, 23 attēliem un 2 pielikumiem. Darbā ir ietverts 63 informācijas avoti.
dc.description.abstractBachelor thesis aim is to research the use of marketing strategy in diamond market in Latvia. In the first part of thesis there was research what is strategic marketing guidelines in luxury market context. In the second part there is analyzed diamond market in world and in Latvia. In the third part there is made research about diamond jewelry marketing in Latvia. There was made the survey about consumers and factors which influences them. During research there was concluded that in Latvia`s diamond market the most important is are traditional trade channels. Consumers are the most influenced by price factor, because of low income level. Also jewelry market is sensitive to any changes in market. Bachelor thesis consists of 71 pages, 8 tables, 26 figures and 63 information sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectdimantu tirgus
dc.subjectmārketinga stratēģija
dc.subjectpatērētāju izvēle
dc.subjectpiecu spēku modelis
dc.titleMārketinga stratēģiju formu pielietojums Latvijas dimantu juvelierizstrādājumu tirgū
dc.title.alternativeThe use marketing strategy forms in diamond jewelry market in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record