• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rēzeknes pilsētas tēla veidošana un virzīšana zīmola kontekstā

Thumbnail
Открыть
303-54448-Gurtovaja_Viktorija_vg10046.pdf (1.714Mb)
Автор
Gurtovaja, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma ir “Rēzeknes pilsētas tēla veidošana un virzīšana zīmola kontekstā”. Maģistra darba mērķis ir izvērtēt teritorijas zīmola veidošanas aktualitātes, un pēc esošās pilsētas situācijas analīzes, novērtēt Rēzeknes pilsētas tēlu tā veidošanu un attīstību teritoriālā mārketinga un teritorijas zīmolvedības kopējā sasaistē. Maģistra darbs sastāv no teorētiskās, analītiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek aplūkota un noskaidrota teritoriālā mārketinga un teritorijas zīmolvedības būtība. Analītiskajā daļā tiek analizēta Rēzeknes pilsēta teritoriālā mārketinga aspektā un tās zīmols. Praktiskajā daļā tiek izskatīti un analizēti aptaujas rezultāti. Maģistra darba beigās tiek izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Darba apjoms ir 86 lappuses, tajā iekļauti 40 attēli, 4 tabulas un 5 pielikumi. Darbā izmantotās literatūras un avotu vienību skaits – 48. Atslēgas vārdi: teritoriālais mārketings, teritorijas zīmolvedība, pilsētas zīmols, Rēzeknes pilsēta.
 
The Master thesis is “Rezekne City Image Building and Promoting in The Brand Context”. The goal of Master thesis is to evaluate territory’s brand building current events and after the analysis of urban situation, evaluate the image of Rezekne city its formation and development in common bond of territorial marketing and territorial brand. Thesis consists of theoretical, analytical and practical parts. The theoretical part is discussed and established the essence of place marketing and place branding. Analytical part analyses Rezekne city in aspect of place marketing and its brand. The practical part considers and analyses the survey results. Master’s thesis includes 86 pages, including 40 images, 4 tables and 5 appendixes. Literature review consists of 48 sources. Keywords: place marketing, place branding, city brand, Rezekne city.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33428
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV