Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Dansukker zīmola analīze: pozitīvais un negatīvais zīmola tēla veidošanā Latvijā.
Lovniece, Ivonna (Latvijas Universitāte, 2013)Darba tēma: Dansukker zīmola tēla veidošana Latvijā. Darba mērķis: izpētīt Dansukker zīmola tēla veidošanos un dažādu komunikācijas iespēju izmantošanas ietekmi uz to. Hipotēze: Dansukker zīmola tēla attīstības kvalitāte ... -
Fazer maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā
Vecenāne, Santa (Latvijas Universitāte, 2016)Darba tēma ir “Fazer” maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā. Šī darba mērķis ir noskaidrot uzņēmuma “Fazer” maizes zīmola atpazīstamību maizes lietotāju vidū un izpētīt kas to ietekmē. ... -
Racionālie un emocionālie zīmola identitātes veidošanas elementi. Dino Zoo centra zīmola komunikācijas piemērs
Kūla, Anete (Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darba tēma ir „Racionālie un emocionālie zīmola identitātes veidošanas elementi. Dino Zoo centra zīmola komunikācijas piemērs”. Darbs sastāv no trim daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Pirmajā ...