AS "Gutta" zīmola atjaunošanas stratēģijas ietekme uz zīmola kapitālu
Автор
Doniks, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darbs – AS “Gutta” zīmola atjaunošanas stratēģijas ietekme uz zīmola kapitālu. Zīmola kapitāls raksturo patērētāju asociācijas ar uzņēmuma ražoto produkciju, kas nodrošina konkurences priekšrocību ilgtermiņā. Maģistra darba mērķis ir pamatojoties uz AS “Gutta” zīmola stratēģijas attīstības stratēģijas analīzi, novērtēt zīmola attīstības stratēģijas ietekmi uz AS “Gutta” zīmola kapitālu un izstrādāt priekšlikumus AS “Gutta” zīmola kapitāla attīstīšana. Pirmajā nodaļā analizēti zīmola pārvaldības teorētiskie aspekti. Otrajā raksturota AS “Gutta” saimnieciskā darbība un finanšu rezultāti. Trešajā nodaļā analizēta AS “Gutta” zīmola atjaunošanas stratēģija. Ceturtajā nodaļā analizēts AS “Gutta” zīmola kapitāls. Maģistra darbs sastāv no 81 lpp, maģistra darba izstrādes procesā izveidotas 11 tabulas un 49 attēli, viens pielikums un izmantoti 44 literatūras avoti The subject of the master thesis ir a “AS “Gutta” brand recovery strategy impact on brand equity”. Developing a strong brand equity is a profitable long – term relationships with consumers. Strong brand equity is characterised by a strong consumer associations. The aim if the master’s thesis is to assess the impact of AS “Gutta” brand development strategy on AS “Gutta” brand equity and to draw up proposals for AS “Gutta” brand equity development. The first chapter analyzes brand management and brand equity theoretical aspects. The second describes the AS “gutta” economic activity and its financial results. The third chapter analyses AS “gutta” brand recovery strategy. The fourth chapter analyzes AS “gutta” brand equity elements. The paper contains of 81 pages, in the process 49 images, 11 tables, and one appendix was elaborated, 44 sources of information were used.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Dansukker zīmola analīze: pozitīvais un negatīvais zīmola tēla veidošanā Latvijā.
Lovniece, Ivonna (Latvijas Universitāte, 2013)Darba tēma: Dansukker zīmola tēla veidošana Latvijā. Darba mērķis: izpētīt Dansukker zīmola tēla veidošanos un dažādu komunikācijas iespēju izmantošanas ietekmi uz to. Hipotēze: Dansukker zīmola tēla attīstības kvalitāte ... -
Fazer maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā
Vecenāne, Santa (Latvijas Universitāte, 2016)Darba tēma ir “Fazer” maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā. Šī darba mērķis ir noskaidrot uzņēmuma “Fazer” maizes zīmola atpazīstamību maizes lietotāju vidū un izpētīt kas to ietekmē. ... -
Racionālie un emocionālie zīmola identitātes veidošanas elementi. Dino Zoo centra zīmola komunikācijas piemērs
Kūla, Anete (Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darba tēma ir „Racionālie un emocionālie zīmola identitātes veidošanas elementi. Dino Zoo centra zīmola komunikācijas piemērs”. Darbs sastāv no trim daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Pirmajā ...