Show simple item record

dc.contributor.advisorValeinis, Jānis
dc.contributor.authorKrūmiņa, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:09:25Z
dc.date.available2016-07-04T01:09:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55784
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33478
dc.description.abstractMediju plāna novērtēšana ir svarīga gan plānu veidotājiem, gan reklāmas pasūtītājiem. Izmantojot Beijesa statistikas piedāvātās iespējas var novērtēt mediju plānu ekspozīcijas sadalījumu, līdz ar to arī citus mediju plāna raksturojošos lielumus. Darba mērķis ir iepazīties ar dažādiem ekspozīcijas aprēķināšanas modeļiem. Tiek apskatīti trīs ekspozīcijas modeļi – beta binomiālais modelis, kanoniskais izplešanās modelis, Dirihlē daudzdimensiju modelis. Izpētītie modeļi tiek pārbaudīti uz reāliem radio datiem.
dc.description.abstractMedia plan estimation is important to both- media planners and clients. It is possible use Bayesian statistics methods to estimate media plan’s exposure distribution and other interpretive parametrs. The aim of this work is to explore different media plan exposure models. Beta binomial model, canonical expansion model and Dirichlet multinomial model are described and estimated. Models are compared to real radio data.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMatemātika
dc.subjectBeijesa metodes
dc.subjectsaistītie apriorie sadalījumi
dc.subjectekspozīciju modeļi
dc.subjectmediju plānošana
dc.titleBeijesa metodes mediju plānošanā
dc.title.alternativeBayesian methods in media planning
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record