Tūrista uzvedības izvērtējums un ietekmējamība elektroniskajos resursos: Siguldas novada piemērs
Автор
Garā, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Kalvāne, Gunta
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētījuma mērķis ir izpētīt tūrista uzvedību, motivāciju un ietekmējamību, izvēloties Siguldas novadu kā ceļojuma galamērķi un kā informācijas avotu izmantojot elektroniskos resursus. Globalizācija, pasaules iedzīvotāju pieaugums un dzīvesveida attīstība aizvien palielina tūrisma nozares apjomus, savukārt cilvēka izziņas un uzvedības pētījumi, kas veikti, izmantojot globālo tīmekli, var dot lielu ieguldījumu tūrisma attīstībā un plānošanā. Pētījumā konstatēts, ka cilvēki savus ceļojumu plānošanas paradumus pārsvarā balsta uz draugu un paziņu ieteikumiem un nopietni ņem vērā to sniegtos viedokļus. Drauga vai paziņas sociālās saziņas vietnē publicēts ceļojuma attēls vai attēlu galerija nereti būs iemesls un motivācija pašam indivīdam tūrisma apskates vietu apmeklēt. The study aims to explore tourist`s behavior, motivation and vulnerability, choosing Sigulda county as a destination and as a source of information using electronic resources. Globalisation, world population growth and development of human lifestyle has increased tourism to huge extent, while the human cognition and behavioral studies conducted using the World Wide Web, can make a great contribution to the tourism planning and development. During the study, it has managed to find out that people`s travelling habits and plans are mostly based on the recommendations that friends and acquaintances give, and their views are seriously taken into account. Travel images or image galleries, that are posted on friend`s social networking sites, are often the reason and motivator for the individual to visit the specificic place.