Show simple item record

dc.contributor.advisorKalvāne, Gunta
dc.contributor.authorGarā, Marta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:09:43Z
dc.date.available2016-07-04T01:09:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53871
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33521
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir izpētīt tūrista uzvedību, motivāciju un ietekmējamību, izvēloties Siguldas novadu kā ceļojuma galamērķi un kā informācijas avotu izmantojot elektroniskos resursus. Globalizācija, pasaules iedzīvotāju pieaugums un dzīvesveida attīstība aizvien palielina tūrisma nozares apjomus, savukārt cilvēka izziņas un uzvedības pētījumi, kas veikti, izmantojot globālo tīmekli, var dot lielu ieguldījumu tūrisma attīstībā un plānošanā. Pētījumā konstatēts, ka cilvēki savus ceļojumu plānošanas paradumus pārsvarā balsta uz draugu un paziņu ieteikumiem un nopietni ņem vērā to sniegtos viedokļus. Drauga vai paziņas sociālās saziņas vietnē publicēts ceļojuma attēls vai attēlu galerija nereti būs iemesls un motivācija pašam indivīdam tūrisma apskates vietu apmeklēt.
dc.description.abstractThe study aims to explore tourist`s behavior, motivation and vulnerability, choosing Sigulda county as a destination and as a source of information using electronic resources. Globalisation, world population growth and development of human lifestyle has increased tourism to huge extent, while the human cognition and behavioral studies conducted using the World Wide Web, can make a great contribution to the tourism planning and development. During the study, it has managed to find out that people`s travelling habits and plans are mostly based on the recommendations that friends and acquaintances give, and their views are seriously taken into account. Travel images or image galleries, that are posted on friend`s social networking sites, are often the reason and motivator for the individual to visit the specificic place.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectĢeogrāfija
dc.subjectuzvedības ģeogrāfija
dc.subjecttūrisms
dc.subjectmotivācija
dc.subjectgalamērķis
dc.subjectizvēle
dc.titleTūrista uzvedības izvērtējums un ietekmējamība elektroniskajos resursos: Siguldas novada piemērs
dc.title.alternativeAssessment of behaviour and vulnerability in electronic resources: Sigulda county example
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record