• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Publiskās runas prasmju mācīšana pieaugušajiem

Thumbnail
Öffnen
306-53202-Jansone_Diana_dj10021.pdf (973.2Kb)
Autor
Jansone, Diana
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Publiskā runa tiek uzskatīta par visnozīmīgāko valodas aspektu. Turklāt, publiskā runa ir ļoti sarežģīts process, jo tas prasa spēju sazināties gan mutiski, gan neverbāli, tādēļ attīstīt publiskās runas iemaņas ir ļoti svarīgi. Ir dažādas mācību tehnikas, metodes, teorijas un uzdevumi, kuras var tikt izmantotas, lai attīstītu publiskās runas iemaņas. Šī maģistra darba mērķis bija izpētīt īpatnības runas iemaņu pasniegšanā pieaugušajiem, kā arī analizēt komunikatīvās pieejas teorijas un rast efektīvus veidus, kā attīstīt runas iemaņas ar dažāda veida aktivitāšu palīdzību. Maģistra darbā tika izmantotas teorētiskās un praktiskās pētījumu metodes. Teorētiskā literatūra par pētāmo problēmu tika atrasta, izlasīta un izanalizēta. Lai noskaidrotu, kā attīstīt publiskās runas iemaņas un kādas aktivitātes var tikt izmantotas publiskās runas iemaņu attīstīšanai, šajā darbā izmantotas sekojošās pētījumu metodes: teorētisko avotu analīze, uz anketēšanu balstīta aptauja, apmācāmo prasmju novērtēšana, kā arī apmācību izmēģinājums. Pētījuma laikā iegūtie rezultāti tika izanalizēti, kā arī tika izvērtēts apmācāmā progress. Darbā tiek izdarīti secinājumi, ka autora izstrādātās komunikatīvās pieejas mācību metodes palīdzēja dalībniekiem uzlabot angļu valodas izrunu, gramatiku, artikulāciju, kā arī fizisko izturēšanos, kura palīdz sniegt verbālo un neverbālo ziņojumu.
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33540
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV