• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metaforu lietojums mārketinga blogos

Thumbnail
Открыть
306-53715-Andzane_Viktorija_va12020.pdf (650.6Kb)
Автор
Andžāne, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī pētījuma mērķis bija analizēt metaforu veidus, kas ir izmantoti mārketinga blogos, noteikt to izmantošanas mērķi mārketinga blogu ierakstos un noteikt avota un mērķa domēnus, kurus var atrast identificētajās metaforās. Pētījuma metode bija diskursa analīze. Rezultāti liecina, ka visplašāk izmantotais metaforu veids blogu ierakstos ir konceptuālās metaforas; kam seko “tradicionālās” metaforas, taču tās izmanto retāk. Mērķa domēni, kas tiek skaidroti, izmantojot metaforas, ir saistīti ar mārketinga terminoloģiju; avotu domēni, kas visplašāk tiek izmantoti paskaidrojumam ir daba, dzīvnieku/cilvēku uzvedība un ceļojums. Metaforas izmanto mārketinga blogos, lai izskaidrotu konkrētu mārketinga terminoloģiju un paaugstinātu klientu apmierinātības līmeni.
 
The aim of this research was to analyse the types of metaphors used in marketing blogs, to identify the purpose of their use in marketing weblog entries and determine the source and target domains that can be found in the identified metaphors. The method used for this research was discourse analysis. The results show that the most widely used type of metaphors in weblog entries is conceptual metaphors; then come conventional metaphors; however, they are used less frequently. The target domains that are explained through metaphors are connected to marketing terminology; the most widely used source domains that are used for explanation are nature, animal/human behaviour and journey. Metaphors are used in marketing blogs in order to explain specific marketing terminology and increase the customer satisfaction level.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33578
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV