• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikatīvo uzdevumu izmantošana modālo darbības vārdu mācīšanā augstskolā

Thumbnail
Öffnen
306-54536-Kriukova_Ekaterina_ek14096.pdf (963.3Kb)
Autor
Kriukova, Ekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Farneste, Monta
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Angļu valodas modālie darbības vārdi studentiem rada ievērojamas grūtības to gramatiskās un funkcionālās dažādības dēļ. Pētnieki un metodiķi uzsver uz konteksta bāzes veidotu komunikatīvo uzdevumu pielietojuma nozīmīgumu efektīvākai gramatisko formu, īpaši modālo darbības vārdu, apguvei un nostiprināšanai. Maģistra darba mērķis bija izpētīt komunikatīvo uzdevumu ietekmi modālo darbības vārdu apguvē un to pielietojumā reālās situācijās. Tika veikts kvazi eksperiments, kurš ietvēra divas aptaujas, pilot-nodarbības, kā arī studentu zināšanu pārbaudi testa veidā pirms eksperimenta un tā beigās. Pētījuma rezultāti liecina, ka komunikatīvajiem uzdevumiem ir pozitīva ietekme uz modālo darbības vārdu apguvi, un tie veicina precīzāku modālo darbības vārdu pielietojumu reālās situācijās.
 
English modal verbs represent a great difficulty for learners due to their grammatical and functional diversity. Researchers and methodologists emphasize the importance of context-based communicative practice for more effective acquisition and consolidation of grammatical forms in general and modal verbs in particular. The goal of the Master Thesis was to investigate the effect of communicative tasks on students’ ability to acquire modal verbs and apply them effectively in real-life situations. The quasi-experiment was carried out, which included the distribution of two questionnaires, the pilot-teaching sessions and pre- and post-tests administration. The results of the research show that communicative tasks created a positive impact on students’ knowledge of modal verbs and helped to apply them in real-life situations more accurately.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33617
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV