• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Grafiskā stāstījuma uzbūve un trauma Hāleda Hoseinī grafiskajā romānā “Pūķa ķērājs”

Thumbnail
Открыть
306-54818-Vanaga_Alina_av10073.pdf (1.580Mb)
Автор
Vanaga, Alīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Novikova, Irina
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Hāleda Hoseinī grafiskais romāns “Pūķa ķērājs”demonstrē grafisko romānu spēju vienlaicīgi uzrunāt lielu cilvēku daudzumu un tajā pašā laikā izteikt neaprakstāmo, kas apliecina to, ka grafiskie romāni ļoti labi prot darīt saprotamas tādas neaprakstāmas tēmas, kā trauma. Tādēļ, šī maģistra darba mērķis ir noteikt, kā grafiskā stāstījuma uzbūve attēlo traumu Hāleda Hoseinī grafiskajā romāna “Pūķa ķērājs” un kādu rezultātu tas rada. Iepriekš minētā mērķa sasniegšanai tika izvēlētas divas pētīšanas metodes, proti, teorētisko avotu izskatīšana un satura analīze. Iegūtie rezultāti norādija, ka Hāleda Hoseinī grafiskajā romānā “Pūķa ķērājs” trauma tiek attēlota izmantojot dažādus grafiskā stāstījuma uzbūves veidojošos elementus: lappuses izkārtojums, paneļu izvietojums, paneļu lielums, forma, platums, paneļu grupas struktūra, teksta-attēla sakopojums, onomatopoēze, krāsas un attēla stāstījuma uzbūve, Atslēgvārdi: komikss, grafiskais romāns, grafiskā stāstījuma uzbūve, stāstījuma uzbūve, trauma.
 
Khaled Hosseini’s graphic novel “The Kite Runner” is an example of the graphic novel generating mass appeal and at the same time attempting to enunciate the unspeakable that, in turn, attests for claims according which graphic narratives are greatly suited for rendering traumatic events conveyable. Consequently the aim of this research is to determine how graphic narrative is built for the representation of trauma and what effect is thus created in the graphic novel “The Kite Runner”. In order to achieve the aforementioned goal two research methods, namely library research and narrative analysis were selected. The obtained results showed that in the graphic novel “The Kite Runner” trauma was represented via implementation of different graphic narrative constituting elements such as page layout, panel arrangement, panel size, width, and shape, structure of multiframe, text-image combinations, onomatopoeia, colours, and narrative of a drawing. Key words: comics, graphic novel, graphic narrative, narrative, trauma.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33632
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV