• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vietējās pārtikas izplatīšana: tiešās pirkšanas pulciņu gadījums

Thumbnail
Открыть
309-53859-Zuce-Tenca_Ilze_iz13033.pdf (872.5Kb)
Автор
Zuce-Tenča, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Felcis, Renārs
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis: izpētīt tiešās pirkšanas pulciņu kā alternatīva pārtikas izplatīšanas tīkla darbību Latvijā. Darba problēma: Pulciņa dalībnieki, kuri nedodas pie produktu ražotājiem, nevar būt pārliecināti par metodēm, kuras tiek izmantotas produktu ražošanas laikā, tāpēc jāuzticas bioloģiskās saimniecības sertifikātam. Atslēgvārdi: ilgtspējīgs patēriņš, zaļā apzināšanās, zaļā uzvedība, alternatīvie pārtikas tīkli, pārtikas izplatīšana. Pētījuma jautājumi: Kādā veidā tiek organizēti darbi tiešās pirkšanas pulciņos? Kādu iemeslu vadīti, cilvēki pievienojas tiešās pirkšanas pulciņiem? Kas ir tie aģenti, kas ir veicinājuši dalībnieku iesaisti tiešajā pirkšanā? Kas ir tie faktori, kas veicina dalībnieku uzticēšanos produktu ražotājiem, ar kuriem sadarbojas pulciņš? Kas ir tiešās pirkšanas pulciņi – neformāla organizācija vai tīkls? Datu ievākšanai izmantotas: daļēji strukturētas intervijas un novērojumi.
 
The aim of the research: explore the direct buying clubs as an alternative food distribution network in Latvia. Work problem: Participants of the group which do not go to visit food producers, cannot be sure about that the methods that are used to produce the product, so they have to trust in organic farm certification. Research questions: How direct buying clubs organize their work? What reasons led people to join direct buying clubs? Which are those actors which encouraged participants to join direct buying? Which are the factors that promotes participants to trust in food producers, that cooperates with the club? What are direct buying clubs – informal organization or a network? Methods to collect the data: semi-structured interviews and observations. Keywords: sustainable consumption, green awareness, green behavior, alternative food networks, food distribution.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33920
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV