• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Krīzes komunikācijas ietekme uz uzņēmuma reputāciju - "Mobilly" gadījuma izpēte

Thumbnail
Открыть
309-54103-Ribkina_Olga_or14006.pdf (2.560Mb)
Автор
Ribkina, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Ņemot vērā pieaugušos riskus korporatīvajā vidē, pieprasījums pēc krīzes komunikācijas aizvien pieaug. Maģistra darba centrā ir SIA "Mobilly" krīze un krīzes komunikācija. Tiek pētīta krīzes ietekme uz uzņēmuma reputāciju un tās atkarība no krīzes komunikācijas efektivitātes. Par spīti pārliecībai, ka krīze nes potenciāli negatīvas sekas, tiek pierādīts - krīze sniedz ne vien izaicinājumus, bet arī iespējas, kuras izmantojot, uzņēmums var saglābāt reputāciju un stabilizēt savas pozīcijas. Darbā ir pielietota gadījuma izpēte, kuras centrā ir trīs aspekti - uzņēmuma iekšējā vide, mediji un sabiedrības viedoklis. Pētījuma rezultāti parādīja, ka uzņēmuma realizēta krīzes komunikācijas stratēģija ļāva piesaistīt plašu mediju interesi, paaugstināt uzņēmuma atpazīstamību, izpelnīties sabiedrības atbalstu un panākt pozitīvu attieksmes maiņu.
 
Respecting the increasing risks of corporate environment, demand for crisis communication is increasing. At the core of Master's Thesis is "Mobilly" Ltd crisis and crisis communication. The impact of crisis on the company's reputation and its dependency on crisis communication effectiveness is evaluated. Despite the conviction that crisis generates potentially negative consequences, it is proved – crisis creates not only challenges, but also opportunities, which when leveraged, can help an enterprise to keep its reputation and stabilise its position. Thesis applies case study of enterprise internal environment, media and public opinion. The results showed that applied crisis communication strategy allowed to attract media interest, raise the awareness level of the enterprise, gain public support and achieve change in positive attitudes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33935
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV