Nacionālie motīvi tetovējumu izvēlē: klientu un mākslinieku pieredze
Autor
Vidmane, Marlēna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Misāne, Agita
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Nacionālie motīvi tetovējumu izvēlē: klientu un mākslinieku pieredze”. Pētījuma mērķis ir uzzināt tetovēšanās mākslinieku un klientu pieredzi nacionāla tetovējuma izvēlē un izveidē. Pētījums veikts, izmantojot kvalitatīvās pētniecības metodes – daļēji strukturētas intervijas ar tetovēšanās māksliniekiem un nacionāla tetovējuma īpašniekiem. Pētījums pierāda, ka nacionāls tetovējums ir simbols, kas laika gaitā nozīmi nemaina. Bachelor thesis is – „National motives in choosing a tattoo: client and artist exerience.” This studys aim is to learn about tattoo artists and clients experiences in choosing a national tattoo. The study was done using qualitative research methods - semi-structured interviews with tatooting artists and national tattoo owners. Also this study proves that national tattoo is a symbol that does not change its meaning by time. Key words: symbolic interactionism, identity theory, ethnicity, tattoo.